De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-HTB496 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

KimW 09-02-2024

Een serieuze aanrader voor zo'n prijs.

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB496

Ik heb dit product mogen testen in ruil voor mijn eerlijke mening , en dit was echt zo gaaf om uit te proberen. Het geluid is echt subliem of je nou via je telefoon verbind (bluetooth) om muziek te luisteren of via de tv een film zit te kijken dat is een wereld van verschil.
Er zitten verschillende standen op de afstandsbediening en op de soundbar zelf die echt precies onder mijn tv past, alsof het ervoor gemaakt is. De bass en soundbar connecten zichzelf aan elkaar dus daar hoeft geen snoer tussen. Ze hebben wel allebei hun eigen stekker die niet zo heel lang zijn dus houdt daar wel rekening mee.
Het ziet er zo mooi strak uit allebei mooi zwart en op de soundbar heb je ook nog knopjes zitten om je geluid in te stellen. Je kan beide ook nog eens ophangen en er zit al een hdmi kabel bij om het te verbinden aan je televisie.
Wat ik wel een beetje apart vind is de mini lichte afstandsbediening die je eigenlijk al kwijt bent nadat je je speaker aan hebt gezet maar dat maakt niet uit als je met je telefoon bent verbonden want daarmee kan je het volume regelen zonder app.

Mijn beoordeling is 100% aanrader voor deze prijs en kwaliteit.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi strak design

Minpunten

• Kleine afstandsbediening

fratab2009 16-01-2024

Grote, maar goed geluidvullende soundbar.

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB496

Leuk en mooi product maar voor ons, in de tv kast best wel groot. Geluid was perfect maar het geluid van de tv ging niet synchroon met de soundbar. Heb niet alle mogelijkheden getest.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Bas toon

Minpunten

• Neemt veel ruimte in beslag
  • Geluid niet synchroom met geluid televisie

b******@g******** 14-01-2024

Soundbar met Subwoofer voor klein budget.

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB496

Ik heb het product mogen testen door de partij "Kieskeurig/Reshift",
Het product is geschikt voor mensen met een klein budget en die van een goed basgeluid houden.

Goede bassen, klinken lekker goed en diep, mijn buren vonden het waarschijnlijk tijdens het testen minder leuk. Surround geluid kan beter, maar dat is logisch met alleen soundbar (met 2 grote speakers erin) en subwoofer.
De verschillende geluidsstanden (Sound modes) zijn op de soundbar zichtbaar via 2 led lichtjes (dimbaar), elke stand (standaard, Cinema (sports), Music (news) heeft een andere kleurcombinatie.
Soundbar en subwoofer gaan bij geen input na een bepaalde tijd uit.

Subwoofer voelt solide aan en is grotendeels gemaakt van hout (zwart gelakt). Heeft geen aan/uit knop. Alleen de stroomkabel (1,2m) hoeft maar aangesloten te worden.

De soundbar is grotendeels van plastic gemaakt. Aan de achterkant in het midden-onder is een hap uit de behuizing waar alle aansluiting zitten voor de soundbar (HDMI (Arc), Optical en USB).
Je hebt bij het aansluiten in totaal 2 maal een aansluiting nodig op stroomnet (stroomstekkers zijn meegeleverd).
Bedieningsknoppen op de soundbar zitten bovenop, zover mogelijk naar achteren waardoor het lijkt dat de soundbar geen knoppen heeft.
Soundbar kan door zijn bescheiden hoogte onder een tv plaatsen, onder een 55” tv valt de soundbar amper op (hoogte 56mm). Soundbar kan ook opgehangen worden, beugel en schroeven zijn bijgesloten. Dankzij de inkepingen hangt de soundbar mooi tegen muur.

De soundbar ondersteund Dolby DTS. Heeft geen automatisch geluidskalibratie. Ook zit er geen equalizer op de soundbar en de afstandsbediening.
Via bluetooth verbind je eventueel een mobiele telefoon met de soundbar en kan je het geluid van de app’s (bv Spotify/Deezer) streamen naar de soundbar. Via de kleine afstandsbediening kan je zelfs door- en terugspoelen en de muziek pauzeren en starten. Ook kan je schakelen tussen de sound modes.
Een externe harde schijf (met bv MP3 erop) kan aangesloten worden via de USB-poort.
Geen geschikte Panasonic app voor smartphone kunnen vinden, in de handleiding staat hier ook niets over.

Pluspunten

• Soundbar&Subwoofer gaan uit bij geen input
  • Bas is goed hoorbaar en instelbaar
  • Verschillende soundmodes
  • LED's zijn dimbaar
  • Geen extra kabel naar Subwoofer (draadloos)

Minpunten

• Geen display voor status Soundmodes of volume
  • Geen goede surround beleving
  • 2 stroomaansluitingen nodig

Nee 04-01-2024

Geweldige soundbar

Geschreven voor: Panasonic SC-HTB496

Het is een goed ontworpen geluids apparaat. Je schuift het zo onder de televisie en sluit hem aan. De bas past vaak wel ergens tussen geen probleem. De kwaliteit van de muziek is geweldig. Het lijkt net of de muziek door de hele woonkamer gaat echt geweldig. De functies zijn makkelijk te bedienen de afstandsbediening doet het werk. Kan hem echt aan raden.

Pluspunten

• Heel gemakkelijk in gebruik.
  • Past mooi onder de tv.
  • Super mooi geluid.
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Afstandsbediening is wat klein is soms kwijt.